Afgelopen tijd en Edinburgh Zoo - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Jorn Piersma - WaarBenJij.nu Afgelopen tijd en Edinburgh Zoo - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Jorn Piersma - WaarBenJij.nu

Afgelopen tijd en Edinburgh Zoo

Door: Jorn

Blijf op de hoogte en volg Jorn

27 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Alweer een tijdje geleden dat ik een reisverslag heb gemaakt, dus het werd zeer tijd om m'n tweede reisverslag toch een keertje te gaan typen.

Ondertussen veel mogelijkheden gehad om waanzinnig mooie foto's te maken, maar omdat ik elke keer mijn camera vergeet heb ik deze helaas niet gemaakt. Gisteren heb ik Edinburgh Zoo weten te bezoeken. Was echt een ongelooflijk leuke dierentuin, heb er veel geleerd en heb er een hoop mooie plaatjes kunnen schieten (helaas bijvoorbeeld ook dat apen ongegeneerd masturberen, zie foto).
Ook heb ik op verzoek een hoop platenzaken afgelopen om de meest lelijke Schotse kerst-cd te vinden voor de Dixons. Uiteindelijk voor een spotprijsje een lelijke cd op de kop weten te tikken ter aanvulling van de website van John.

Verder ondertussen een hoop mensen leren kennen, voornamelijk Amerikanen, maar ook mensen uit Duitsland, Australië, Canada, Zweden, Porto Rico (heb me laten vertellen dat mensen uit Porto Rico niet erkennen dat ze Amerikanen zijn), natuurlijk Schotland en ben er vast nog een hoop vergeten. Het leuke is dat ik er achter ben gekomen dat de meeste Amerikanen helemaal niet meer in het 'grote' Amerika geloven en steeds meer internationaliseren, al denken de meesten toch nog dat Nederlanders Duits spreken. Ook veel uitnodigingen gehad om ooit een bezoekje naar Amerika te brengen, wat ik als de financiën het toestaan ook echt wel ga doen (Tessa mag ook mee)!

Maarja, bij deze beloof ik snel wat meer foto's van Edinburgh en Schotland zelf op m'n blog te zetten en er ook wat meer verhalen op te zetten! Niet alle foto's die ik heb gemaakt staan tussen de foto's die getoond worden onder dit reisverslag. Klik daarom ook gerust even op het kopje foto's in het menu links en klik daarna op de foto's van dit verslag om echt alle foto's te zien! Verder is de capaciteit van foto's op de site maar klein, waardoor ik niet alle gemaakte foto's op de site kan zetten. Mocht je geïnteresseerd zijn in meer foto's, dan laat ik die als ik terug ben in Nederland gerust zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Jorn

Actief sinds 18 Jan. 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 3523

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 07 Juli 2013

Edinburgh

Landen bezocht: